Assalamualaikum. Hai! 


Hari ni CikSha nak kongsi dengan semua kisah macam mana CikSha boleh terjebak nak dagangkan si gojes WD. Sebenarnya ada yang tanya kat CikSha, dalam bebanyak produk kecantikan yang ada kat pasaran kenapa CikSha pilih nak jual WD. 


Opkoz la sebab yang paling utama CikSha dah pakai sendiri si gojes WD ni. Dapat memacam dah manfaat lepas lalui memacam jugak proses penyesuaian. Bukan baru pakai sebotol je tau. Dah berbotol-botol. Gigih tak gigih iols mencalit? Hihi.


Yang penting serasi. Tahun ni dah masuk tahun ke-7 CikSha jadi WDLovers. Fuhhhh..tak sangka nya dah 7 tahun CikSha calit mencalit. Gilaaa setia dengan WD. Ececeh.


So, bila diri sendiri dah dapat manfaat dari kegigihan dan kesetiaan mencalit tu, CikSha nak kongsi la kebaikan si gojes WD dengan lebih ramai lagi. Biar semua dapat manfaat. Dapat cantik bonus dapat sihat sekali. Yang penting kena SABAR. Sebab kesan dia bukan sepantas kilat. 
 


Kedua, sebab si gojes WD ni produk yang selamat digunakan untuk jangka masa panjang tau. InsyaAllah takda kesan yang memudaratkan. Lagipun bahan-bahan yang terkandung dalam si gojes WD ni terdiri daripada ekstrak herba-herba yang terbaik untuk kecantikan luar dan dalam. Takda kandungan bahan kimia berbahaya. Sebab tu si gojes WD ni ada Sijil Halal dari JAKIM dan berdaftar dengan KKM + BPFK. 


Mesti la CikSha pilih produk yang terbaik dan berkualiti untuk didagangkan. Takkan nak rosakkan reputasi dan kredibiliti seorang CikSha yang comel dan awet muda ni. Aiseh. 


Lagi satu sebab CikSha tahu ramai je sespesis dengan CikSha yang pemalas nak consume memacam produk. Nak telan ubat kalau sakit pun liat. Lagi la nak telan supplement. Betul tak? Memang berkulat je nanti kan. Jadi orang macam kita ni memang sesuai sangat la guna si gojes WD. Nak cantik tapi pemalas. 😝


Jadiiii, siapa yang nak jadi WDLovers macam CikSha, angau nak mencalit setiap hari, meh la minang si gojes WD dengan CikSha. Jom kita transform jadi cantik awet muda berseri luar dan dalam bersama. 😘